Opps

Oj, nu skriver jag igen:P Vill ha min blogg större, som den var förut. Jag måste ha hjälp med någon som kan designa bloggar ? Är det någon som vet om jag kna kontakta någon som kan göra det åt mig över internet ? Det var nog bara det jag skulle skriva. Eller det var en annan sak jag skulle skriva också men jag struntar i det:P
Imorgon bli det en tuff dag, först skola, gympa och sen träna öjöj vad jga kommer att vara trött. Och så måste jag upp till ICA och köpa majsburgare eller vad det heter, för resten av familjen ska äta falukorv. Om ni inte visste det så är jag vegetarian, eller jag vet inte om man är vegetarian om man äter fisk. Hahah. Men nu ska jag kolla runt lite här=)

Puss på er alla bloggläsare och bloggare. Trevlig vecka=)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det heter typ något med semivegitarian eller något.. om man äter fisk alltså! hihh

2008-09-07 @ 20:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0