Måndag

Hej
Idag har det varit en ganska tråkig dag.
Själva dagen har ju inte varit så tråkig, men det har rullat runt så mycket tankar i huvudet och det tar slut på krafterna.
ska jagOm ca 1½ timme  åka och träna. Känner mig laddad men ganska trött.

Jag börjar redan längta efter solen. Det är ju jättefint med hösten när löven har fått sina färger och det är skitkul att åka miniskidor i baken på gärdet på vintern. Men man saknar solen. En semester på 3 veckor skulle ju inte sitta fel.
Tänk att få slippa de tajta obekväma jeansen och dra på sig ett par short=)


På tal om något helt annat så har jag bytt tillbaks till mittbena. Byte till det i sommras men sen har jag haft sidbena i ca2 veckor, men jag trivs bättre i mittbena och så ser håret längre ut också:P



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag är trött på att stå vid sidan om, jag är trött på att stå där bak, jag är trött på att komma i andra hand. I don´t know what to do. I don´t wont to lose you, but I don´t know if I wont to be whit you right now..?

Det känns som om att du skiter i mig ena sekunden och nästa sekund är allt som vanligt.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Men nu ska jag lyssna sönder pon de replay-rihanna:P


Puss

P.S Hur har eran dag varit? D.S

Kommentarer
Postat av: Haaaaana

Att du orkar med träning ikväll :O

jag är helt slutkörd, sitter och halvsover vid data x) Och klockan är änså in 19.00 än

2008-09-08 @ 18:33:37
URL: http://hannautanp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0