Kväll

Hej !
Har eran dag varit bra !? Hope so=)
Först och främs måste jag lägga in denna länk´, lyssna på den, ni kommer att bli häpnade. Det är inget fusk, han har kvar sin röst som hade när han var liten och kan sjunga med den. Imponerande http://www.youtube.com/watch?v=t9-CS2v8wcc 
Visst är han bra ?!

Snart måste jag packa. Jag ska natta över hos Amelie imorgon. Vi ska som sagt baka tårta, längtar:P
Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva.
Jag har mäst gjort läxor sen jag kom hem. Fast jag har försökt gjort egna chips lite snabbt, för jag var så sugen på det, dom vart goda men väldigt mjuka, Hhahaha, åt ungefär 2 bitar. Sen tog jag ett äpple med kanel och socker på istället:P

Hm katalogen har kommit. Med lite mera vinterkläder i. Hittade lite fint=)
Det var inte den där bruna katalogen, utan någon med en gul cardigan på framsidan.
Men nu har jag inget mera att skriva.
Ni får skriva och tipsa om vad jag ska skriva om !! Neead your help
Ha en bra natt ch dag imorgn  Pu$$


Kommentarer
Postat av: Amanda

saknar dig om dagarna!

2008-09-16 @ 21:23:16
Postat av: linnea

aa, han var verkligen duktig.

:)

2008-09-17 @ 16:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0