Hola Espanola

Hej !!
Ett litet snabbt inlägg har mellan skrivandet..just nu har jag skrivit 10½ sidor av 24 eller vad det var !! Det går ganska snabbt men det är väldigt jobbigt.
hur har ni andra det idag ?=)
Imorgon är det fredag. =)
Vad ska ni göra i helgen? Något kul, eller ska ni bara slappa och njuta av helgen? Jag hoppas att det blir soliga men lite små kyligt i helgen, som en riktigt mysig höstdag=)
Jahapp, nu måste jag väl fortsätta med skrivandet. Och förlåt att min blogg har tråkvarning denna vecka, menmne, jag väntar på bättre tider=)
Men ni får kommentera och skriva lite smått och gott. Kan va vad som helst=)

Puss syns imorgon ni som är i Flen. Själv ska jag till stan på Lördag=) Shopping time:P




ME IN SUMMER TIME


Kommentarer
Postat av: Melinda

söt du är

2008-09-21 @ 18:43:25
URL: http://metrobloggen.se/mindy
Postat av: ida

snyggast i stan!!!!

2008-09-25 @ 21:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0