Hello

är all bra med er.
KOm nyss hem från e-tuna.
Följde med dit för syrran skulle köpa nya hockeysaker. Så jag följde med och tittade runt lite. Vi åkte till tuna park..jag har inte vart där på säkert 6 månader..jag åker nästan alltid in till stan. I tuna park träffade jag massa människor som jag känner..hahaha. Jag träffade Amanda(kusinen) och jag gick med henne i några affärer. Hittade massa fina saker=) Men jag hade inte tid att kolla runt så mycket.
Men jag köpte en svart stcikad kofta. Den var MYCKET behövlig och bra pris, 199kr.
För övrigt så ösregnar det och har gjort det hela dagen. Men nu ska jag kolla runt här på datorn och sen ska jag snart äta.
Tycker ni att min förra blogg Idiota.blogg var bra ?
Vill bara veta, jag tyckte att den började bli ganska bra, men precis då förstördes den:( Vi får väl se det så att denna blogg är fortsättningen på den trasiga..men det skulle va kul att ha den för där hade jag ju skrivit om våren och sommarlovet...tråkigt:(  men men=)

ha det super bra !
Puss
=)
Tröjan
Hahhahahahahahha

Nu ska jag äta, skriver kanske ikväll.
Ha det bra pUss=)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kul att du köpte den svarta cardigan, den var jätte snygg!

O vet du, vi åkte ju in till stan efter Tunapark och jag handlade säkert för 2500:- sterio bland annat sen en massa kläder! puss på det! Vi ses någon dag! kan vi inte gå ut på picnic?? :D puss

2008-09-06 @ 18:02:08
Postat av: Hanna

Jag gillade din förra blogg:) Men den här kommer nog också att bli bra:)

2008-09-06 @ 20:57:22
URL: http://hannautanP.blogspot.com
Postat av: ida

snyggingen själv:) Fin tröja du köpte:) Pussss

2008-09-07 @ 12:44:10
Postat av: linnea

jag tyckte om din förra blogg, men den här blir nog minst lika bra ! :) förresten var det mycket fina tröjor du köpte. (:

2008-09-07 @ 17:38:59
Postat av: Till Linnea

Jag köpta bara cardiganen, blusen är gammal:P

2008-09-07 @ 19:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0