Big

Hej.
This is a big problem.
haha, nej, det är det inte.
Sitter och funderar på om jag ska kolla på Top model eller Idol.
I och försig så vet jag vem som vinner på top model.
Ni som vill veta kan kolla ni som inte vill veta får blunda nu.
Det är Whitney som vinner.

Så nu kan ni kolla igen.
Jag tror jag ska flippa över lite så att jag ser lite top model och lite Idol.
.
Tyra and Whitney.
Whitney is a plus size model, and she was the first plus size model who was wining America´s next top model. (vet inte om jag har stavat rätt på allt, hhahaha)

Nu ska jag gå och sätta på mig myskläder och göra en kopp te.
Ha en bra kväll och natt.
Sov gött
Puss
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0