Begangnat

Jag satt här vid datorn och kollade runt på lite allt möjligt. Så kom jag på att man kanske kunde gå in på tradera och kolla på skor. Jag menar, vad är det för fel på begangnat igentligen ? Oftast så har dom som sälger sakerna bara använt dom en gång eller vill sälja dom för att det inte var deras stil. Det är ju nästan nya skor för 100 lappen !!
Här ommer några skor som alla var under 100 lappen, men ett par kostade 110kr.
En sak är säker, jag kommer köpa skor på tradera i framtiden=)



Dom här var ganska dyra men snygga=)


Nej, nu ,åste jag killa och bytta till träningskläder och ta upp mina läxor från golvet, för snart har mcKenzie käkat upp dom !

Men nu får ni ha det superbra...o visst var dom snygga !?

Puss=)


Kommentarer
Postat av: eva

Skitcoola skor ju:D Fast jag hatar att gå i högklackat...:P Men smart att köpa på tradera.

2008-09-09 @ 10:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0