I'm back again

Hej
Jag har haft en paus från bloggandet men nu är jag tillbaks.
Jag har liksom inte haft något att skriva om. Och jag har inte heller haft ork.
Det är bättre att skriva någonting som man vet vad man skriver. Ibland blir det ett inlägg när man skriver massa men ingenting, ni förstår säkert vad jag menar=)

Hoppas att ni alla har haft det jättebra och att ni mår bra !?

Jag måste bara ;

Igår på väg hem från skolan hörde jag på radion att dom pratade om årets blogg. Jag spetsade öronen och lyssnade.
Årets bloggare var Kenza. Dom läste upp ett inlägg som hon hade skrivit. Och ja, det var inget speciellt med det inlägget. Så sa hon som hade radioprogramet till den andra;'
-Efter att jag kollat på bloggen och började skrolla neråt upptäckte jag att hon bara tar sina bilder från sin vänstra sidan.

OCH DET vart som en hel debbat. Dom ringde upp någon och frågade vad det kunde bero på. Han sa att hon kanske döljde något dåligt eller något, jag fattade ingenting!? En så stor sak av några bilder som ser ungefär likadana ut. Konstigt?

Själv så läser jag inte hennes blogg så ofta så jag kan ju inte direkt säga vad jag tycker om den. Men jag vet inte om den är så rolig och bra så att den skulle blivit årets blogg eller bloggare eller vad det nu var. Njee, det vet jag inte riktigt om jag tycker att den skulle ha 'vunnit'.

Nu får ni ha det jättebra. Jag skriver mera snart.
Puss sov sött !=)

Kommentarer
Postat av: ida

uppdatera;)

2008-10-24 @ 15:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0