Hello !

Har just kommit hem från Amelie=)

Nu har jag sett sex and the city. Fan va bra den var=) Dom är ett så skönt gäng.
Man vill ju bara kasta sig in i hennes värld, iallafall i hennes garderob. Hon har så himla fina kläder och skor. I love it.
Inte vet jag varför men jag tror att jag kommer att leva på ungefär samma sätt som hon gör i filmen. Bara man har pengarna. Ååå...vill vill vill.

Aja, imorgon är det lov =) Men imorgon blir det en plugg dag för mig. Ska städa rummet och göra läxor. För på tisdag ska jag shoppa loss med Amelie i Stockholm, ska bli så kul och mysigt.

Jag vet att jag är hopplös med bloggen just nu. Men men, ibland orkar man inte skriva. Man vet vad man ska skriva men orkar inte.det blir kanske roloigare när man väl börjar om man haft en paus först. Vad tror ni?

Hoppas allt är bra, iallafall ok med er. Man kan ju inte alltid va en solstråle=)
Hörs snart
Från eran aktiva bloggare/Nicoline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0