Har jag tur ?

Hej
Har jag någon magisk kraft? Eller händer det så här för alla. Jag har iallafall en jävlig tur.

I lördags tappade jag min kamera i en bäck på våran baksida av våran tomt. Jag stack ner handen och tog upp den, det har inte hunnit blivit ljupt än. Jag tog upp den och fönade kameran och batteri och minne och så. Ingenting funkade. Jag lät det ligga. Och igår när jag skulle berätta för mamma(vågade inte berätta förns då) Men jag tänkte, jag prövar den en gång till. Och !! Den funkar!! Bilderna är kvar och allt. Men man fick göra alla inställningar igen.
På kvällen så prövade jag om man kunde ta bilder..men nej..det var nog vatten i själva linsen..ajaj.
Men idag, nu, när jag kom hem från skolan funkade den. Den tog bra bilder och allt ! Visst har jag tur. Är så himla glad.
Underverk

Imorgon är det spanska prov som gäller. Vi får se hur det går, men det känns som jag kan ganska mycket. Önska mig lycka till. Har fått MVG på nästan alla andra spanska prov. Jag är en språkmänniska.

När jag kom hem från skolan satte jag mig och kollade på A Cinderella story. Den är underbart rolig och bra=)
-You, What are you doing here?

-You schould stop whit the dirtpolis.

Nu har jag inte så mycket mera att skriva.
Hoppas att ni har lika tur som jag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0