Shalla balla

Hej !
Ett tag sen sist, eller hur ?

Idag är det söndag. Segaste dagen på veckan, fast ganska skön också.
Igår var jag i stan med Amelie. Köpte en avlång kuvertväska med sidenöverdrag och en brun dunväst med ludd på luvan=) Åkte fetr det hem till Amelie och, ja, gjorde ingenting. Eller vi ÅT. Men det var kul och mysigt. Sen på kvällen kom vi på att vi skulle lägga ansiktsmask så då gjorde vi det också. Sov över där och kom hem vid kl 13.00 eller något sånt därnt.

Jag har verkligen det illa med pengar just nu. Det går åt en del till julklappar och så. Men ska försöka att inte köpa något i februari, fast jag kommer ju inte klara det. Snart måste ju vår saker fixas.
Min kamera är trasig. Mitt eget fel men fan va sur och ledsen man blir. Den har legat bland blöta badkläder, så nu funkar inte själva kameran, batteri och så funkar. Får lämna in den och se vad dom kan göra, älskar verkligen den kameran.

Hör av mig snart.
Ha det bra så länge.

Cioa bella !

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0